2012年5月17日 星期四

Joseph Photo。揀相日

好了, 這個月是有點閒......
在公司忙的時間不多
但忙起來時真的很忙... 哈哈......

anyway, 由於早些天跟家人的不愉快禮金事件已經告一段落
心情重回軌道
也就有些力量再打文章

還有開始爬文看看有哪些東東可以先處理
只剩下半年, 說多不多, 說少不少

其實最重要是...... 我仍然未決定好用綠色定紫色做theme colour喔....!!!!!!!!!!!!!!!
所以很多東西無法進行, poor me!!

所以先補回之前的事吧。

4月尾joseph photo pre_wedding拍攝大成功
當日職員都已經幫我們約好選相日期
本身我們星期一拍攝, 她說最快星期四已經可以選相
太快了吧!!!!
基於不明原因(忘了...) 改為另一個星期一選相
時間亦是收工後
其實真的不想收工後過來
因為選相一定要花2-3小時, 會令人家遲收工架!! (我會不好意思...)
兼工作一日已經累了, 還要花時間選相, 怕有出錯
怕力不從心!!!! 怕求其了事!!!!!!!!
但要改為星期六的話又要遲很多才可以排到期
(joseph photo星期日是休息的....... 好老闆喔........ 但不體諒新人, 哈哈)

是日serve我們的是mandy
最後我們10:30pm才走!!!!!!!!! 超不好意思!!!!!!!!!!!!!!!
所以最後是真的好求其了事!!!!!!!!!!!!!!!!!(最不希望這樣............=.=)

首先看一次所有相
大約了解我們拍了些什麼(哈哈)
我想說, 拍攝當日攝影師ken哥給我們preview看了一點
我們是嘩嘩聲的
但今日再看清楚點, 我又再次失望了些少
不是攝影師問題
他的取景角度都好好
問題是, 我笑得太假...!!!!!!!!!!!!!!! (正一福街了!!!!!!!)
我都話要好好練習一個最靚的笑容, 沒有, 我沒有做到, 正福街喔!!!
我討厭自己的假笑.... too bad......
其實拍攝時, 我都知自己笑得好假, 但ken哥繼續要我笑喔!!!
其實我一點都不想露太多牙齒, cool cool的不是已經很好了嗎?? why??!!

而事前我們準備了的props (太多, 有些用不到, 有些忘記了)
都有好好運用的!
如大日子poster, just married banner, 保麗萊相機等
當然簡哥哥的松鼠狗也拍得很靚仔 (但我無帶佢件禮服.... 可恨....)

另外, 幫忙化妝的阿dark, 人很好, 也很仔細幫我
但轉妝時間較慢
而且有三個地方不是太滿意
一個是, 第一個妝的假眼睫毛
是左右不平衡的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
還要拍完了一小時室內景>再去高街>再去草地
我坐車照鏡時才發現!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
立刻同阿dark講, 花了15mins才幫我弄好
比我想像中要慢.....=.=
(因為我都識貼眼睫毛架ma....)
好在, 睇相唔算好明顯.......(唉....)

另一件事係第二個妝既髮型不是太喜歡
是全頭盤髮, 個人覺得不太相襯自己
但又因為去石灘大風到癲, 盤髮才可以免除頭髮亂飛得像女巫
所以算了吧。

第三件事, 係簡生提出的
他不滿化妝師無理過佢 (哈哈哈, 我笑了!!)
因為太大風吹亂了佢個頭, 但無人同佢講, 佢唔開心左陣

除了呢三樣野, 其他都ok
第一個妝頭, 好靚, 用新鮮香檳玫瑰放旁邊!! 喜歡~~
晚妝個妝同頭都好喜歡, 尤其髮型, 堅型!!!! 極襯我既超大露背黑色晚裝, hohoho!!!


拍了4xx張相, 選78張做touch up+入簿都不是太難
但由於景點太多, 這才難取捨喔!!!!
有些沒啥感覺的場景都放棄了不入相簿
時間關系, 最後選了80張  (((((喂, 我想78張咋, 一張都唔可以多!! 但簡生要求要埋, 算!!
之前揀joseph係因為佢會出返晒所有soft copy你, 當然係無執version
呢78張係包執埋既
所以我之前同自己講, 唔使再比錢執, 自己有copy都識執架啦
同埋簡生竟然對佢一個黑色皮相架好有興趣!!!
果個咁既野竟然要$880!!!!!!!!!!!!!!!
我話唔需要啦咁貴, 但佢好似好中意..........
仲要好豪咁話「我自己比錢」..... 我放棄了.....

最後, 還是失手了
但都係開心錢, 所以食少兩餐貴飯啦~~~

個半月後就有得睇相啦!!!
呢堆相, 我真心覺得出黎效果會好靚!!!
我精選出來架ma, 表情場景都good good, 我好鬼死期待架!!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言